På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 25 februari 2010

Klädparty!

Då det blivit sent blir det bara ett kort blogginlägg idag. Jag har nämligen varit iväg här ikväll hos en väninna på klädparty där det såldes kläder av märket Me & I. Jättetrevliga kläder och jättetrevligt sällskap. Då Joakim är i Stockholm på jobb under några dagar kom Birgitta från Smögen tidigare idag och tog hand om mina småligister...dit kan nog iallafall Sigge räknas som bråkade och stod i vid läggningen. Det är nog så att han är på bättringsvägen så nu får vi reglera middagsluren till mer normal tid istället...Ses imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar