På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 26 februari 2010

Folkabussar

Visar en bild på tröjor som jag fick till Nils och Sigge på Alla Hjärtans Dag av min snälla syster. De är från Me & I, det klädmärket som såldes på klädpartyt jag var på igår. Köpte till matchande svarta mjuka knickersbyxor som de kan ha till sommaren. Verkade så sköna och var snygga i modellen tyckte jag. Hade nog kunnat köpt något mer men klädmärket är ganska dyrt så det fick räcka med dessa denna gången.
Strax kommer mannen hem från sin jobbresa till Stockholm, han sitter nu äntligen i taxin hem från flygplatsen. Flyget blev till slut 1 timme försenat. Inte mycket att göra...bara vänta! Då han väl är hemma ska vi mysa och se på OS och käka glass. Har köpt hem Ben & Jerry´s som är en av våra favoriterna!
Nu hör jag att någon kommer! Trevlig fredag alla!

2 kommentarer:

  1. Var på ett party för någon vecka sedan - beställde en t-shirt för 190 som sedan blev 256 efter exp.avgift och aviavgift - känns ganska sunket måste jag säga att de ska lägga på nästan 70kr för en order. Lite trist med tanke på att det är bra kvalitet.
    Ha en trevlig helg!
    kram emma

    SvaraRadera
  2. Emma: håller med, därför gick vi samman jag och en väninna och delade på kostnaden...onödigt hög extrakostnad, tror nog att folk kanske i större utsträckning avstår från att handla spontant!!!

    //Anna

    SvaraRadera