På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 5 februari 2010

Hej och hej då!


Idag har jag inte tid att blogga! Först var det förberedelser för fredagsmiddagen som direkt följdes av att jag och Nils spelade spel en stund; Honungsjakten. Sedan var det Sigge som skulle i säng och därefter var det dags för lite fredagsmys med Nils i soffan med chips och Rorri. Sedan läggning av honom och då var det dags för På Spåret på time-shift som raskt följdes av Skvalan. Nu är det Let´s Dance som är inspelat sedan tidigare ikväll som rullar...Molly är avklarad! So long och trevlig helg!

Ps. Visst har jag en fin almanacka...den är från Isa Form! Kolla in deras hemsida www.isaform.se där
det finns jättemycket fint att köpa till nära och kära!

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset!
    Blev helt förälskade i flera motiv..ska bara bestämma mig för vilket:)
    kram och god natt

    SvaraRadera
  2. Märk ord men www.isa.nu är det har jag för mig men om man googlar på Isaform hittar man det oxå! Rekomenderar den sidan till alla jag känner! Älskar deras tavlor!
    Kram Lisa

    SvaraRadera