På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 7 februari 2010

Marshmallows

En slapp söndag. Vad har hänt? Nils var sugen på att leka med någon och fick snart fatt på en kompis som stannade nästan hela dagen. Det fina med det är att även Sigge har hållt sig sysselsatt hela dagen för trots att han är lite busig och lite i vägen ibland får han hänga på de äldre! Jag har städat/plockat och tvättat och planerat veckan och faktiskt hunnit med att baka och det idag blev muffins och godsaken nedan som jag och Joakim strax ska hugga in på. Vad tror ni om chokladkaka med marshmallows? Ja tack säger iallafall jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar