På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 23 november 2009

Panel på plats!

Idag har det fixats med trappen mellan det gamla vardagsrummet och det nya och det var en stund övervägande innan vi bestämt hur den skulle se ut och hur den skulle kläs...men som sagt, nu är det bestämt. Det har också snickrats panel på utsidan och detta hann jag ta kort på innan det blev för mörkt...idag var det helt kolsvart (nästan) redan vid fyra-tiden. Iallafall är jag jättenöjd med utseendet när panelen kommit på plats på en vägg. Nu har det blivit dags att tänka på middagen. Ses!

2 kommentarer:

  1. Åh, det ser verkligen toppenfint ut! Det är så kul att kolla på din blogg, jag tycker att du har väldigt bra smak när det gäller heminredningsprylar! Jättesnyggt verkligen! Jag är också så himla sugen på hus. I och för sig trivs jag jättebra i området vi bor, men en trea börjar kännas lite litet nu... Det vore så skönt att kunna gå rakt ut och ha en egen tomt. I alla fall den varma årstiden. Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Tack för alla komplimanger! Vad roligt att du gillar det jag skriver. Här är det full rulle varje dag...både med barnen, jobb och givetvis med renoveringen som står för en hel del av kaoset här i höst. Jo, det är härligt med trädgård under den varma årstiden...vår är en enda leråker full med spik och brädor just nu! ;) kram

    SvaraRadera