På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 10 november 2009

Andra typer av leveranser, tack!

Bild från www.hm.com

Efter leveranser av skjutglaspartier, tapeter, virke, plåt, rör, skjutdörr, betong, golv, gipsplattor och diverse annat byggrelaterat tycker jag det börjar bli hög tid för leveranser av mer ainredningskaraktär. Idag har jag bidragit med en leverans innehållande följande ting. Roliga julkuddar och en ny matta som skall flytta in på gästtoaletten. Den kommer passa fint där...till den prickiga tapeten.

Bild från www.hm.com


Imorgonkväll är det sista True Blood för säsongen och jag tycker fortfarande att serien är riktigt bra! Men nog är det så att man måste köpa hela kittet med lite övernaturliga grejor för att gilla den och det gör jag för jag har det ganska naturligt i mitt övriga liv...ikväll blir det Brothers and Sisters! God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar