På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 18 november 2009

MiSt!

För dig som regelbundet läser min blogg kanske du minns att jag för några veckor sedan skrev om en bardomsvän som tillsammans med en vän fått med ett bidrag i Webbjokern, en deltävling i Melodifestivalen. Nu har den avgjorts och tänka sig...de som kallar sig MiSt vann med låten Come and get me now! Om jag förstått det rätt är alltså Mia och Stefan som kompanjonen heter ett av de 32 bidragen som skall tävla i kommande Melodifestival och det är hur coolt som helst tycker jag. Skickar stora grattis till Maria som nu bor i Thailand, närmare bestämt på Koh Lanta. Där var vi på semester för nästan exakt 5 år sedan...Nils låg i magen...och då råkade jag faktiskt stöta på Maria. Väldigt roligt att deras bidrag kommit med! Än en gång, grattis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar