På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 16 november 2009

Fönster!


Idag tycker jag det är dags för en bygguppdatering för efter några dagars byggvila i väntan på fönster men nu har det tagit fart igen. Fönster kom, gips kom och färdiggrundad panel kom och värmegolvet är färdigkopplat! Hej vad det går...jag blir lycklig, lycklig!

Vips så var tre fönster på plats och jag har blivit lovad att imorgon eftermiddag är alla fönster insatta och då ska det bli spännande att se rummets verkliga potential! Nu skall jag surfa ut på Blocket och leta möbler! Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar