På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 25 november 2009

En grå dag...


...men på Barfotsgatan är den vit för nu är snart hela utbyggnaden klädd med vit panel. Bilderna är tagna igår...idag har det inte varit något riktigt bra väder att ta kort i. Inomhus har rummet nu städats ur på bråte och damm för imorgon läggs golvet på plats. Nog blir rummet färdigt till jul...annat kan jag inte tro!
Själv är jag hemma från jobbet pga att jag inte haft någon röst sedan i fredags. Den kom någotsånär tillbaka igår i sällskap med en dunderförkylning med enveten rethosta. Känner mig rätt kass och den oroliga natten märks nu, jag nickade precis till på soffan...så skönt! Det blir Panodil, nässpray och tidigt i säng ikväll igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar