På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 7 augusti 2009

Sigge, Sigge, Siiiiiggggeeeeee!

Sigge! Sigge! Sigge! Sigge! Usch, det är blä! Sigge, Sigge, Sigge, Sigge, Sigggeeee, aja, aja, aja, aja-baja, nej, sitt ner, sitt ner! Sigge, Siiiiggge!! Nej, inte där! Sigge! Inte röra, inte röörra! Aja! Nej! Sigge, Sigge! Usch, inte suga där! Usch! Sigge! Sluta nu! Inte klättra där! Aja! Inte stoppa i munnen! Aja, det är usch! Gapa! Sigge, Sigge! SIGGE!!!!!

Dagens krasch: ännu en lampa! Mamman är lite sur! :(


3 kommentarer:

  1. Hej på dig!
    Hoppas allt är bra med er och familjen. Ser att du har fullt upp med Siggeplutt;)

    Jo, jag tänkte höra med dig hur fa.....iken man får till "blogg på språng"... Har för mig att du oxå tyckte det var lite struligt, men jag förstår verkligen inte hur man får till det... Hmmm, skulle vara så kul!

    Kram från liten mig!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Oj, oj vad han röjer det lilla charmtrollet, ser att han kör med "inte har väl jag" blicken oxå, sicket leende dessutom...han vet hur man flörtar lilla siggis;)

    SvaraRadera