På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 12 augusti 2009

Hängare!


Då man träder in i ett renoveringskaos uppstår flera små problem...och ett av dem är att halva ens bohag ligger nerpackat i lådor i väntan på att få packas upp i "rätt" rum. Så är det iallafall hos oss! Då det nu äntligen blivit dags för det roliga, just det; att fixa och dona och inreda i vår nyss färdiga tvättstuga förstod jag att det saknades ett gäng hängare för kläder. Jag har letat runt på nätet och vid de tillfällen jag varit i stan men inte lyckats hitta någon som jag tyckt passat riktigt bra...förrän min man påpekade och mindes att vi hade en i en låda någonstans och som jag insåg skulle passa perfekt! Så det blev inget köp utan vi satte upp den vi "hittade"...som hade legat länge i en flyttlåda...så länge att jag glömt av den! Visst blev det bra!

Hängde direkt dit min nyfyndade regnjacka som jag skall ha som en sån där slit och släng-kappa i trädgården och fram och tillbaka till dagis....köpte den på Ikea av alla ställen och till ett superpris! Super!

Hej då!

2 kommentarer:

  1. snygg hängare!
    Var har ni köpt den?
    kram emma

    SvaraRadera
  2. ...jag har fått den av en väninna när jag fyllde år....men den finns på Design House (bottenplan i NK-huset) där du kanske har turen att träffa just Martina!
    Finns i svart också tror jag bestämt!
    kram Anna

    SvaraRadera