På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 28 augusti 2009

Bara vi två!

Inskolningen fortsatte idag med för Sigge så då passade jag och Nils på att mysa lite...vi åkte till den gula affären (dvs Ikea) och Nils ville besöka Småland och jag hade inget emot en timme i varuhuset på egen hand. Vi avslutade besöket med lunch innan vi åkte hem och myste lite till innan det var dags att hämta Sigge...som i vanligt ordning hade trivts som fisken i vattnet och ätit som en häst och sovit som en björn...(!) Nu sover alla barnen, inklusive Ella som är här och jag och syster skall snart äta lite gott. Joakim och Micke har åkt till Hamburgsund för att hjälpa pappa över helgen med sin flytt! Imorgon blir det utflykt för oss andra! Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar