På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 4 augusti 2009

Heja Sigge!

Idag, tisdagen den 4 augusti, är den officiella dagen då Sigge börjat gå! Grattis min lilla bubbe! Det har tränats lite då och då de sista två veckorna men han har inte visat något större intresse utan velat krypa, antagligen pga att det går fortast! Men nu så, idag har han gått och gått och gått! Inte bara några två, tre steg utan tjugo i taget! Vi är så stolta över dig!
Här kommer beviset!

Nu skall jag se på engelsk serie och dricka mitt engelska te. Serien är lite sömnig och helt befriad från action (kan som högst bli lite spännande ibland!) men det passar mig bra på en lite sömnig tisdagkväll!
Svejs vänner!

3 kommentarer:

  1. Sigge - min lilla going! Så söt du är när du går. Nu kan du och Ella busa ännu mer. Det var med ett stort leende som jag tittade på filmsnutten. KRAM Sa, längtar efter er!

    SvaraRadera
  2. Ingrid och hennes mammor5 augusti 2009 kl. 09:39

    Stort grattis från din kusin och dina faddrar!

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat sigge, och ett stort grattis!!

    SvaraRadera