På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 30 juni 2015

Sommarläsningen


Häpp. Här kommer min bokhög. Som jag hoppas fördriva många timmar med i sommar. Älskar att läsa men gör det nästan bara på sommaren. Har dock faktiskt lyckats läsa några böcker i vår. Läste en av Alice Munro - För mycket lycka, Steglitsan av Donna Tartt, en jobb-bok (pedagogik), Låt vargarna komma av Carol Rifka Brunt och Egenmäktigt förfarande av Lena Andersson. Inser nu när jag radar upp dem att det faktiskt blivit några ändå under våren. Hoppas läsningen håller i sig även efter sommaren fram i höst!

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar