På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 28 juni 2015

Mina fina


Äntligen kom de. Bilderna som jag beställt på mina pojkar. Nu har de fått en fin plats där jag ser dem hela tiden. Beställde inte trycket på canvas utan på något som kallas postertavla. Fotot är monterat på en tunn vit skiva som är 5 mm tjock. Valde storleken 30 x 20 cm. Sedan monteras skivan mot vägg med distans. Blev väldigt snyggt tycker jag. Passade också på att beställa ett på oss fyra. Det har jag hängt i sovrummet under mitt och Joakims bröllopsfoto. 

Vill än en gång tacka Sarah för hjälpen med att ta korten på oss. Jag är så galet nöjd. 

//A


1 kommentar:

  1. Så fina Anna. Bror och Maria har liknande....brukar stå och beundra dem när jag hälsar på. Vackrare konst är nog svårt att finna.

    SvaraRadera