På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 4 juni 2015

Snickerier


Ren och skär perfektion. Så känner iallafall jag när någon kommer hem med en sak som det syns att det ligger mycket hårt arbete bakom. En perfekt liten skål. Sedan kan ju också sakerna direkt ta sin plats i vardagen. Som kudden som Nils sydde och som nu ligger i soffan och är perfekt som huvudstöd när jag lägger mig och vilar. Eller som den flätade korgen jag har mina smycken i. Eller som den snickrade lådan som jag fick idag och som blev perfekt på hyllan i köksön till våra vitaminer. 

//A


1 kommentar:

  1. Tar Nils beställningar? Jag vill så gärna ha en flätad korg/Sara

    SvaraRadera