På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 22 januari 2012

Snögrotta modell 2012


I trädgården har vi nu barmark för i förmiddags skottade vi ihop all snön så långt ögat kunde nå i en stor hög och voilà: en snögrotta! Nils skottade så hans skovel gick av!

Någon bild på mamman i snögrottan blir det inte. Skojar inte när jag säger att bygga snögrotta är jobbigt. Gå på gym? Äsch, satsa på en snögrotta så har du lätt bränt några 1000 kcal vill jag lova! Träningsvärken lär fortsätta några dagar till! ;-)


2 kommentarer:

  1. Oj, vad mycket snö. Härligt för barnen!

    Jag har en utmaning på min blogg idag. Om du har tid och lust.

    SvaraRadera