På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 18 januari 2012

Jämnvikt


Leila eller Mia eller Therésia eller Lisa eller Lisa och Monica eller Anette och Emma. Bryderier alltså! Helgen står och väntar runt hörnet och jag vill så gärna baka med barnen på fredag igen. Kardemummamuffins är alltid poppis och tacksamma att göra. Efter förra helgens chokladchock vill jag smaka något annat liksom. ;-)

I hallen står en packad träningsväska. Min. Sägs det. Viktigt med det där med jämnvikt....

2 kommentarer:

  1. Anette & Emma tycker jag! Eftersom du fått den boken av mig;-)!!
    Kram Lisa
    Pst Tord trodde att han skickade sms till Joakim...

    SvaraRadera
  2. Lisa: konkurrensen är stenhård! Mannen står för abonnemanget...
    kram

    SvaraRadera