På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 31 oktober 2010

Fadder!

Moa Monika har hon döpts till idag, söndagen 31 oktober 2010. Jag och Joakim är nu hennes faddrar. Det blev en ljus stund i kyrkan med massor av värme. Det är en fin cermoni när barn döpts tycker jag. Ljuset, sångerna och själva dopet!

Väl hemma hos familjen H blev det god mat och jättgod tårta! Det blir det ju alltid hos dem med både en kock och en sockerbagare i släkten! :-) När det blev dags för fotografering ville Nils att jag skulle ta kort när han höll Moa och givetvis ville då också Sigge vara med på ett hörn. Snabbt fram med kameran! Se; min ansvarstagande store pojk som är så förtjust i Moa och Sigge som inte kan sitta still en sekund!

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder och vad mysigt med ett litet fadderbarn. Söt som socker är hon.

    Kram Lotta

    SvaraRadera