På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 15 oktober 2010

Lille Moa!

Lilla Moa eller som Sigge säger "lille Moa" eller "söta Moa" har nu blivit 3½ månad. Nu kan man skoja med henne och busa och då ler och skrattar hon så gott! Och har ni sett vilken kalufs; hon hade som nyfödd mer hår än vad Sigge någonsin hittills haft!

Fredagsmyset har startat med sushi och nu har salta pinnarna åkt fram! Bastun satte jag på för en liten stund sedan så det enda jag saknar är den nyss beställda Mad Men-boxen. Tyvärr hinner den inte hit innan helgen! Har faktiskt lite abstinens; bästa serien på länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar