På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 2 oktober 2010

Feber in the house!



Idag har vi varit ute på lite shoppingtur! Vet dock inte om det blev så mycket shoppat just men några funderingar kring hyllor och inspiration till pynt till vårt spa blev det iallfall. Väl hemma ville Nils ta det lugnt och sitta vid datorn och när det var dags för lunch var han inte särskilt intresserad. En stund senare kom han lommandes: "Mamma, jag vill bara mysa med dig" och då blev jag lite misstänktsam. Jovisst, han hade feber och det har blivit mer av den varan ikväll. Våra planer att besöka vänner ikväll fick hastigt blåsas av. Så synd, det är alltid trevligt att bli bortbjuden! Vi har försökt mysa lite ikväll ändå; stekta äggmackor och te, en riktig höjdare! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar