På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 10 oktober 2010

Sigges flickvän!


Jodå, idag har hon varit på besök! Lika mycket som de skrattar tillsammans, lika mycket bråkar de...iallafall Sigge! Men sen har ju lilla N ett gottöga till alla pojkarna på Barfotsgatan! Delar gärna ut kramar till alla! Och ibland också pussar! ;-) Fick i förmiddags ett sug efter äpplepaj så en sådan slängde jag ihop strax innan lunch. Och visst är det tråkigt att njuta ensam så vips var hela huset fullt i barn, bebisar och vuxna. Blir lite så där galet rörigt med ett gäng ungar som far runt högt och lågt och vet i ärlighetens namn om det blev något enda vettigt sagt oss vuxna emellan men gott är det iallafall att träffas!!

2 kommentarer:

  1. Tack för igår! Tror inte du och jag pratade något vettigt alls bland alla barnskratt/skrik. KRAM Sara

    SvaraRadera
  2. Låter härligt! :) Och vilka ljuvliga bilder! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera