På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 28 oktober 2010

Överallt!

Bild från www.bokus.com

Inne i mataffären idag stod det pepparkakor och julmust i långa rader och jag undrade lite för mig själv vart oktober tog vägen men än mer: var i herrans namn hände med november... är den också passerad redan?? Inte nog med det för när det var läggdags för Nils och dags för honom att välja kvällens bok att läsa valde han denna som han fick förra julen men som inte intresserat honom hittills! Jorusåatte..mamman har sjungt både Lusse lelle och Staffan Stalledräng ikväll och läst om adventsljus och julklappar! Just bring it on!! :-)

1 kommentar: