På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 31 mars 2010

Dags igen!

Idag har vi varit lediga och passade på att möta upp Sara och Ella vid Universeum; Nils favoritställe! Ja, vad kan man säga? Full fart i två timmar som följdes av lunch och sedan en timme till med högsta växeln i. Jag var helt slut när jag packat in oss i bilen och styrde hem mot Kungälv igen. Sigge somnade givetvis gott efter allt spring och inte ens boken om Benny kunde hålla honom vaken. Väl hemma somnade jag gott på soffan en stund och Nils pausade framför datorn där ett Pettson och Findus-spel snurrar för tillfället.

Nu är kvällen här och snart ska jag softa i soffan framför mina favoritprogram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar