På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 11 mars 2010

24

För ett tag sedan insåg vi att när vi äntligen satte oss i tevesoffan på kvällen då fanns det inget att se trots en uppsjö av kanaler. Kvällar av samma besvikelse frammanade tillslut beslutet att köpa en dvd-box med en serie som man då kan se när det passar. Något som jag förstått är vanligt bland bloggande småbarnsmammor, iallafall hos de jag läser. Själv hade jag massor av förslag (Mad men, Six feet under, Sopranos) men höll dem för mig själv och lät mannen bestämma. Någon gång måste det ju också få hända! ;-) Och några dagar senare presenterade han sitt val och det blev serien 24. Nu har vi sett den första säsongen och skall nog snart kicka igång tittandet av säsong 2. Det har ju kommit en massa jobb-bytande emellan den sista tiden
...
Men nu dags för gårdagens True Blood tillsammans med J! Vågade definitivt inte se det själv igår då jag var ensam i huset! Mörkrädd? Jajemen!

1 kommentar:

  1. Haha, jag vågade inte heller se True blood igår när jag var ensam. Jag ser den imorgon på förmiddagen istället!!!
    Kram på er/ Alexandra

    SvaraRadera