På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 17 mars 2010

Påsken kommer tidigt i år!

Här ikväll dök min väninna Lisa upp och med sig hade hon ett litet påskpaket med goda och användbara saker precis enligt mottot rinna, brinna och försvinna. Ett tänkt kort besök blev en lång pratstund i hallen. Det hela slutade iallafall med att vi fick bokat in en lunch framöver! Nu blir det svårstavade "torra kakor", te och vampyrer! Kanske är jag barnslig men jag tycker så mycket om att få paket...tack än en gång!

2 kommentarer:

  1. Hihi... Ja, påskharen tyckte du behövde ett ägg! Det är du värd vännen! Kram Lisa

    SvaraRadera