På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 19 mars 2010

Laserbehandling del 2


Så har vi idag varit på Sahlgrenska och gjort den andra laserbehandlingen i ordningen. Sigge var på strålande humör och även idag var det roligaste av allt att åka sängen från avdelningen till operationavdelningen. Han satt där som en kung på sin tron och kollade in omgivningen runt omkring! Sövningen gick smidigt och efter en stund rullades han än en gång in på uppvaket där han sov en bra stund, mycket längre än förra gången. Efter en flaska välling och en isglass liggandes på kudden ömsom sugandes på den ömsom vilande därimellan var han snart sitt vanliga jag. Riktigt i farten blev han dock efter två pannkakor och efter några vändor upp och ner längs korridoren på avdelningen. Springandes så klart! Jag är så glad över att allt gått fint idag och så stolt över min än en gång så tappre Sigge-bubbe! God kväll!




1 kommentar: