På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 4 mars 2010

Organisera mera

Ikväll glömde jag bort tiden och upptäckte för en liten stund sedan att det verkligen var dags att gå och lägga sig. Har inte haft på datorn på hela kvällen utan suttit och jobbat med att organisera mitt nya material och all ny information gällade mitt arbete. Skönt att få det gjort iallafall. Jag gillar verkligen att organisera och slänga och få ordning. Dessutom har Åke och Birgitta kommit ner ikväll för att ta med sig Nils och Sigge till Smögen över helgen imorgon så vi har också hunnit umgås lite grann. Och vips...då var den kvällen över! God natt!

1 kommentar:

  1. Men oj, jag var vaken då fru Rönnblom behagade blogga ikväll!
    Skönt med ordning och reda!
    Kram

    SvaraRadera