På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 6 december 2011

Repris och ljusbåge

Näe. Halsfluss. Jodå. Repris en vecka senare; gick hem från jobbet idag med. :-(

En lång jakt är över. På EN adventsljusstake. En ljusbåge. Som den ovan. Passar så fint i vårt fönster (och bjuder på vitt och fint i ett renoveringsprojekt som ej ännu är klart; the kitchen!) En tidig födelsedagspresent från svärföräldrarna. TACK!

Nu skall jag parkera mig i soffan med mina små och se julkalendern. Jag behöver mys i min kropp. Mycket sådant. Mys on!


2 kommentarer:

  1. Se där ja! Äntligen! Fin ljusbåge...
    Men du, krya på dig! Vad är detta?
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. De där ljusstakarna har jag också kikat på. Väldigt dekorativa.

    Hoppas att du snart kryar på dig!

    Och du, om du har lite ork över får du gärna anta utmaningen på min blogg idag!

    SvaraRadera