På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 13 december 2011

Lucia 2011

Ni vet väl att det finns räddande änglar! Jag har en sådan. Till granne. Världens bästa. Herregud, vad hade gjort utan dig Susanne. Timjan. Creme fraiche. Barnpassning. Skridskor. Luncher. Middagar. Mys. Och imorse en tomtedräkt i min brevlåda!!!! Tack gånger tusen min vän. Du är bäst!

Sigge skulle inte sjunga. Inte heller stå i tåget. Men det gjorde han givetvis. Nils ville sjunga. Nils ville gå i Luciatåget. Och det gjorde han.

Nu har vi strax räknat klart. 15 idag. Imorgon kommer han hem!!! Jädra vad vi längtar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar