På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 21 december 2011

Min att göra-lista är fortfarande alldeles för lång...men jag går på jullov i en helt annat skick än förra året. Då var jag så trött och gick på första jullovskvällen in i någon slags mentalt nedsläckt komatillstånd och stannade där i flera dagar...lätt utarbetad kan de nog beskrivas. Ändringen och räddaren sedan i höstas stavas min fina kollega! Kramar till henne!

Nu skall jag njuta av ännu en kopp te och några (läs: många!) italienska mandelskorpor; torra kakor alltså. Och så bokar jag in 12 januari. Då börjar Once upon a time! Hoppas på den!

1 kommentar:

  1. Å, Ginnifer Goodwin - en favorit! Och av skaparna av Lost, låter helt klart lovande.

    SvaraRadera