På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 7 december 2011

Annas utmaning

Anna slängde ut en utmaning så för första gången kör jag då en sådan (har en liggandes i väntläge också...) och på temat "Fem saker ni inte visste om mig". Beredd? Nu kör jag!


Är duktig på att måla akvarell (har till och med sålt ett gäng tavlor; en bor i Los Angeles!)


Vill helst anteckna på vita papper; får utslag av ränder och rutor.


Tycker mig ha en snygg handstil.


Supersvag för torra kakor. Alla sorter!


Önskar att jag någon gång äger en tavla av Lars Lerin eller Lena Cronqvist.

Hoppsan. Det gick ju lätt. Trodde jag skulle få knåpa på dessa natten lång. Häpp.

3 kommentarer:

  1. Åh, vad kul att du antog utmaningen. Nu har jag ju inte läst din blogg så länge så jag har kanske missat att du visat någon av dina tavlor. Annars får du jättegärna visa igen så att jag får se. Blir så nyfiken.

    Torra kakor ... mmm ... det gillar jag också.

    SvaraRadera
  2. Anna: nja, det vågar jag nog inte...
    kram

    SvaraRadera