På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 31 januari 2011

Tvätt

I förmiddags snöade det ett kort tag. Min enda tanke: NEEJ!! Sedan slutade det; JAAA! Jag vill inte ha mer vinter, tack!
För alla tvättande småbarnsmammor vill jag idag rapportera om ett under här på Barfotsgatan: Ben Ten t-shirten är helt ren för tredje dagen i rad. Något sådant har aldrig hänt förut. Det finns alltså hopp! :-)

3 kommentarer:

  1. Ben Ten minsann :-)

    Som mamma till en sexåring förstår jag precis. Ren i tre dagar. Något att både vara nöjd och lite förvånad över :-)

    SvaraRadera
  2. mammaxtre: fortfarande ren...helt galet rent ut sagt! ;-)

    Maria: Välkommen, ska nu kika in hos dig!

    kram Anna

    SvaraRadera