På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 27 januari 2011

Du fattas mig.

Bild från www.kidsconcept.se

En liten tår har jag fällt idag. Eller två. Eller tre. Eller fyra. Eller fem. Kände helt enkelt för det. Så enkelt det är att få upp de där känslorna till ytan. De finns ju alltid där men är väluppfostrade och stör inte särskilt ofta. Vi brukar äta prinsessbakelse just denna dag, din favorit! Men att sitta här ensam och njuta av en sådan verkade lite tråkigt helt enkelt. Jag sparar det till helgen istället, då kan jag och min fira dig som har födelsedag idag, 66 år men som bara fick vara med oss 64 år. Det går inte en dag...bara så du vet mamma!
FörbannadeskithelvetessjukdomkomaldrighitigenochjagförlåterdigALDRIG!

5 kommentarer:

  1. Saknad gör ont ibland. Tänker på dig och skickar en kram...

    Bella

    SvaraRadera
  2. tänker på dig och känner med dig i saknaden...varmaste kramen♥

    SvaraRadera
  3. Åh....kramar till dig. Förstår din saknad, en mamma ska inte en dum sjukdom få ta bort! Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vännen, sorgen och saknaden försvinner aldrig. Den är ständigt närvarande. Precis som alla underbara minnen. De vi älskar och som inte finns med oss längre finns för alltid inom oss och är ständigt närvarande.

    Jag tänker på dig och skickar stora kramar till dig.

    Kram Lotta

    SvaraRadera