På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 21 januari 2011

Stjärna

Har fortfarande ett julpynt kvar framme; min fina julstjärna från Watt & Veke. Den passar så bra på sin plats och jag gillar den så mycket och nu när allt det röda och gråa försvann fick den liksom liv på nytt i allt det ljusa som jag vill pynta med. Var i blomsteraffären igår och köpte nya krukväxter och tulpaner. Det är verkligen lyx för mig; fräscha blommor! Röda tulpaner där och lila där! Fint!

Denna fredagen var efterlängtad, lite trött ska erkännas. Nu har vi myst med chips och god kvällsmat och strax ska jag koja med Sigge. Imorgon fortsätter vi myset, vi tre!!

4 kommentarer:

  1. Vad skönt tänker jag. Att det inte bara är jag som har en stjärna kvar :-)

    Ha en fortsatt trevlig kväll.

    SvaraRadera
  2. Tittar in för att önska dig en trevlig helg :-)
    Finfin stjärna tycker jag, klart att den ska få hänga kvar ett tag till!

    Bella

    SvaraRadera
  3. Vem har sagt att stjärnor är vikta för ulen enbart? Stjärnor kan man väl glädjas åt året runt? Njut du av din fina stjärna Anna! :)

    Ha en mysig helg ni tre tillsammans och tänk vilken fest det blir när ni blir fulltaliga sedan.

    Kram på dig du fina

    SvaraRadera
  4. mammaxtre: finns fler än mig då! ;-) Skönt att veta! Ha en fin kväll!

    Bella: hoppas du också får en skön och avkopplande helg! kram

    Lotta: har inte börjat tänka på att det fortfarande är några dagar till innan vi är alla igen, det är lättare att tänka en dag i taget liksom!

    Tack för att du tittade in! kram

    SvaraRadera