På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 20 januari 2011

I liten storlek

Vi har bakat idag, jag och Sigge. Herregud... vill man ha ett glatt barn sleva i dem lite chokladsmet så skiner de som en sol sedan. Sigge med ett leende från öra till öra! Det blev en stor kladdkaka och en liten som ligisterna fikade på efter middagen. Sigge godingen utbrast när jag skar i kakan: GRATTIS MAMMA! :-)

Ikväll är vi trötta hela gänget. Så skönt med fredag imorgon och sedan två lediga dagar. Det är slitigt att vara "ensamstående"! ;-) Men jag skall inte klaga, jag har så många fina runt mig som erbjuder hjälp och stöttning, en ynnest! Tack alla!

1 kommentar:

  1. Vad härligt att du har människor runtomkring dig som finns när så behövs. Tack för titten hos mig.

    Imorgon är det fredag, snart är det helg :-)

    SvaraRadera