På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 9 augusti 2010

Underlägg

Sedan vårt nya vardagsrumsbord kom på plats strax efter jul har jag varit på jakt efter underlägg till glas och varma koppar. Utbudet är inte stort (och jag är rätt kräsen...) och hittills har jag hittat två som jag kunde överväga att ha; Sigvard Bernadottes mönster Virrvarr och stilrena kända fyrar från farvatten längs Sveriges kust. Dock föll jag direkt för dessa efter ett inlägg från Annika med bloggen Flex inredning. Jag är supernöjd med dem! Tack för tipset! Om du är nyfiken på fler fina saker från Koloni Stockholm kika in på deras hemsida!

3 kommentarer:

  1. Wow, så fina..lite retro-stil *gillart*

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Oj, det var verkligen en flashback av barndomen. ;) Min mormor och morfar hade nämligen matporslin av Sigvard Bernadotte så den vänstra med rosa, svart och vit är en stark påminnelse om min barndom. :)

    Jättefint Anna! :)

    Ha en fin dag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Alla: såg dem och gillade dem på stört, heja nätshopping!

    kram

    SvaraRadera