På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 4 augusti 2010

Skörda från egen trädgård



Jo, nog är det så att när väninna kommer på besök med familj och överlämnar en hel korg med egenskördade grönsaker och som pricken över i:et nybakta färska baguetter nedstuckna där i också då vill jag verkligen anlägga en eget litet trädgårdsland. Så gott det smakade med rödbetor, romansallad, lök, morötter, slätbladig persilja och timjan; nyskördade! Brödet tjatade Nils om i flera dagar: "Jag vill ha Lenas bröd till frukost!!" Dags att leta upp receptet på Anna Bergenströms Vridna baguetter alltså! God kväll!

1 kommentar:

  1. Hej Anna!

    Åh, vilken läcker korg! :) Jag förstår att ni njöt. Nyskördat är ju bara sååå gott. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera