På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 15 augusti 2010

Stilla aktiviteter

Sitter ned en stund i soffan med en kopp te och läser blogginlägg från mina favoritbloggar; ständiga rapporter från Formex hos många. På bordet står en bukett med vackra astrar!
Som Weronica bloggade om häromdagen fanns det massor av fina blommor att välja på hos grönsakshandlaren och till slut föll valet på dessa! Vilken njutning för ögat!!

Idag passerar allt i sakta mak för igår var jag och mannen på barnfri fest; hujedamej så skôj vi hade det ända till halv fyra i natt då vi cyklade hemåt...mat, vin, quiz och dans i mängder! Härligt att få prata till punkt, ha vettiga konversationer som pågår längre än två minuter, i sällskap av trevligt folk uppskattas av småbarnföräldrar! Stort tack till Lisa och T som stod för kalaset! Vi kommer gärna igen! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar