På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 22 augusti 2010

Baka kaka



I eftermiddags hade vi besök av några grannar så då passade jag på att baka en kaka strax innan de kom. Jag gillar verkligen att baka men tyvärr är det inget jag prioriterar; andra saker går före...Jag testade receptet för ett par veckor sedan och kakan blev minst lika god denna gången. Superenkel att göra och med hallon som är bland det godaste jag vet. Receptet hittade jag i Elle Mat & Vin som jag prenumererar på; världens bästa tidning tycker jag!
Strax skall jag lägga mig i badet en stund och slappa. Nils och Sigge kom i säng i vettig tid idag så fortfarande finns det tid till mys innan nästa jobbvecka tar vid. Vi planerar också att hinna med ett avsnitt av Mördare okänd ikväll och då klämmer vi nog i oss det sista av kaka som blev kvar! Gott! :-)
Ha en fin vecka alla!

1 kommentar: