På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 3 november 2010

Sovmorgon


Sovmorgon. Klockan är strax två och jag går fortfarande runt i pjyamsen. Höstlov. Barnledig. Ligisterna är på Smögen. Igår kväll bio och en bit mat på stan med maken. Innan det, shopping med finaste väninnan hela dagen. Nu, myser ensam i ett tyst hus. Te. Ett tänt ljus (i lyktan jag köpte igår). En kaka. Och mera te. ;-)

4 kommentarer:

  1. Låter hur mysigt som helst! Ha en fortsatt mysig pyjamasdag Anna!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Tack för igår Anna, det var en mycket mysiig och regning dag. Hoppas vid syns snart igen. Idag har Agnetha och barnen varit här på en fika. Kram Marika

    SvaraRadera
  3. Mmmm, så skönt det låter! Själv har jag just nu sju små huliganer som partar järnet ;-) Dansstopp, hamburgare och snart lite film...

    Ha det gott! Bella

    SvaraRadera
  4. Lotta: pyjamas rules! ;-)

    Marika: glömde bort rusket, så mysigt att ses och hinna ikapp lite! kram

    Bella: vad vågat, sån't måste jag mentalt förbereda mig på. Men snart är jag väl där med min äldste! kram

    SvaraRadera