På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 10 november 2010

Onsdagsbukett


Att unna sig några fina och väldoftande blommor så där på en vanlig onsdag är underbart! Nu skall jag strax krypa ner i soffan under min nya röda ullfilt från Klippan, ett riktigt kap under en av mina shoppingdagar förra veckan. Fantastisk kvalitet! Den i kombination med te, torra kakor och Grey´s...livet är bra gott...en vanlig onsdag! :-)

1 kommentar:

  1. Underbara liljor! Har också en bukett såna här hemma men jag fick dem i fredags och nu har de börjat slå ut och doftar så där gott!

    Jättefint fågelhus också!

    Kram, Bella

    SvaraRadera