På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 7 november 2010

Äpplekrok

Dessa ljuvliga äpplekrokar i mässing fann jag på Designtorget under en av mina shoppingdagar. Köpte två direkt! Gillar par, går fint ihop med mitt estetiska sinne! ;-) Förpackningen var så fin att jag nästan drog mig för att öppna den. Men efter ett par dagars beundrande så packade jag upp dem idag. Nu hänger de fint dinglades i plommonträdet strax utanför ett fönster i vardagsrummet. Jag valde ett litet grövre snöre, blev fint tycker jag. Hoppas nu äpplena blir poppis hos våra småfåglar som huserar i trädgården!

4 kommentarer:

  1. Åh, vad fina men fanns de i andra färger! Tycker ju inte om guld!
    Kram Lisa
    Ps. Va avundsjuk jag blir på er lillsemester på Smögen! Vill oxå! Skall nog ringa Åke & Birgitta;-)

    SvaraRadera
  2. Din lilla fåntratt...mässingen åldras charmigt, lovar! Ser mycket mer gediget ut i mässingfärgen än i vitt(!), så där lite gammaldags!
    kram

    SvaraRadera
  3. Så den finns i vitt då;-)?! Jag tycker inte om guld!!!!!!!

    SvaraRadera