På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 27 november 2010

Litet blir längre?


Miniprojekt...vad trodde jag? För visst är det så att det alltid brakar iväg och på vägen ändrar man sig och vill ha si eller så och vips....lääängre är ett faktum!!! Dagen har inte innehållit något pynt, stjärnor eller adventstakar! De får vänta några dagar till, iallafall tills det värsta slipdammet lagt sig! ;-)

Dagens höjdpunkt var när delikatesskorgen levererades i eftermiddags! Jo, jag vann! Första pris i Röda Korsets jullotteri! Jag som aldrig vinner något! Så nu har vi massa gott att smaska på ikväll!

2 kommentarer:

  1. Ska inte väggen ned till köket en aning? Trodde planen var att integrera allt? Hoppas se er här ute vid tillfälle, ta med Lisa och kom förbi en sväng vet ja... kram i mängder Annelie H

    SvaraRadera
  2. Grattis till den fina vinsten Anna! Vilken lycka! :)

    Ha en riktigt fin första advent i slipdammet.

    Kram på dig/Lotta

    SvaraRadera