På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 18 november 2010

Njutning på en vardag

Hostan och förkylningen är kvar men febern i stort sett borta! Ännu en dag hemma för mig och Sigge. Snart frukost, äggen kokar och Pettson och Findus-dvd hörs i bakgrunden. Får se vad dagen bjuder på och vad vi känner för. Kanske blir det tid till att plantera amaryllisen jag köpte i helgen i en kruka och därmed starta upp julstämningen. Så länge njuter jag av min fina blomma på matbordet! Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Hej Anna!

    Jag hoppas att ni mår mycket bättre nu? Det är trist med de där höst- och vinterförkylningarna och jag hoppas att ni har fått er beskärda del nu och får vara friska och krya resten av året så att ni kan njuta av allt härligt nu inför advent och jul. :)

    Jag gillar dn nya header. Härligt vintrig och fin! :)

    Ha en fin kväll och sköt om er!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Lotta: ja nu vill jag att förkylningar är över för Sigge! Stackar'n, det är bara han som åker på allt!

    Har också fått mig en tomte nu, blev så inspirerad av dina!

    Ibland överträffar man sig själv med kameran! ;-)

    Ha en fin vecka!
    kram Anna

    SvaraRadera
  3. Åh du har ju den där fina tändsticksasken (eller fodralet eller vad man nu säger) som jag suktar efter. Men vit var ju mycket finare!!

    SvaraRadera