På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 30 september 2010

Plexi

Bild från www.string.se

Efter letande och letande efter en förvaring för några tv-attiraljer tror jag nog nu att jag hittat vad jag vill ha. Kanske får mannen vara med och tycka till men oftast lägger han sig inte i...! ;-) Han har ju ansvar för andra typer av inköp som jag gladeligen lämnar till honom och när det gäller inredningen brukar det vara jag som har både förslag och veto! Föll direkt för alternativet med plexi; ett modernt snitt på något så klassiskt och vita hyllor till det! Ja, tack!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Ville passa på att berätta att jag har utlyst en tävling på min blogg. En utlottning av annorlunda, färgglada, fina, kul och användbara kort för alla tillfällen. Ta gärna en titt och se ifall du vill vara med!
    Hälsningar
    /Lina

    SvaraRadera