På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 4 september 2010

Liseberg

Idag har vi varit på Liseberg tillsammans med en miljon folk...kändes det som iallafall. Men vi kämpade på med köandet och varvade det med hamburgare och glass och kexchoklad. Väl hemma var vi slöa och har inte gjort något vettigt alls. Vettigt eller hur! Nu har jag och Joakim kommit ur bastun och skall strax bänka oss framför teven med lite mat och givetvis lite snacks och se Mördare okänd. En perfekt lördagskväll med andra ord! :-)

1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    Vad härligt med en dag på Liseberg! :) Men det är inte lika roligt när det är alldeles för mycket folk. Allt köande tar bort lite av glädjen hur mycket man än försöker hålla humöret uppe. Men jag hoppas att ni hade en supertrevlig dag och fick åka en massa. :)

    Visst är "Mördare okänd" bra? Den är ett måste för oss här med. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera