På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 21 september 2010

Höstens första!

Bild från www.tv8.se

Idag var det så dags för höstens första vab-dag! Ingen trevlig historia vi (vi och vi!!!...mannen behagade givetvis vara på resa) hade här igår kväll och som tur har den inte upprepat sig idag...Sigge har (nästan) varit sitt gamla jag! Efter en lång dag uppskattar jag att tekniken är en del av min vardag. Annars hade jag aldrig haft något att se på teven för klockan springer raskt iväg på kvällarna. Och idag är sannerligen en kväll jag behöver sitta och slappa framför teven en stund. Så strax när tekoppen och kvällsmackan är framdukade ska jag njuuuta; först "Country House Rescue" som går på tv 8 och sedan serien "Vem tror du att du är" som nu visar en amerikansk version; idag med Brooke Shields! Ses!

...och så ska jag äta Polly!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar