På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 26 september 2010

Hemma bäst





Vi har varit hemma hela helgen och det har varit SÅ skönt! Fixat med olika saker och ändå hunnit vara tillsammans. Jag har varit oerhört trött denna helgen och somnat tidigt båda kvällarna; igår orkade jag helt enkelt inte blogga när jag vaknade vid halv elva-tiden efter att jag somnat i soffan...jag som bara skulle blunda och vila lite!! I fredags var det samma sak men då skyller jag på bastubesöket efter barnens läggning. Vi njuter iallafall av vårt fina spa och är där så ofta vi kan. Nils och Sigge älskar att bada och busa och bubbla! Snart är det sista klart i rummet med pynt och duschvägg hoppas vi och då skall jag göra ett blogginlägg om bara det! :-)

2 kommentarer:

  1. Hej! Sökte på "white mix" och hittade ert fina spa. Bara en snabb fråga: är mosaiken från Höganäs?
    Hälsningar Helena

    SvaraRadera
  2. Helena: det är White Mix från Höganäs! Vi är supernöjda med resultatet, lagom grå balans i kulörerna.
    //Anna

    SvaraRadera