På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 24 september 2010

Efterlängtade fredag!

Efter en intensiv vecka med vab och flera vardagkvällar ensam med ligisterna kändes det gott att efter jobbet åka ner till stan och uträtta några ärenden och bara strosa i affärer en stund. Väl hemma lagade mannen god och lyxig pasta medan jag blev bjuden på vin och surfade en stund på datorn. Nu står han i disken och jag bloggar med en Sigge snutt i knät och i bakgrunden är det Barbapapa på teven. Och så käkar vi salta pinnar så klart! Härliga fredag!

1 kommentar:

  1. Hej Anna!

    Vilken mysig fredag! :) Fredagarna är speciella. Det är då lugnet sänker sig på något vis. Man varvar ner. Tillsammans.

    Jag hoppasa tt helgen har fortsatt på samma mysiga sätt?

    Ta hand om dig bloggvännen!
    Kram Lotta

    SvaraRadera